Podpora OpenSubdiv
Jedním z nejčastějších požadavků uživatelů 3ds Max bylo doplnění ploch OpenSubdiv. Max 2015 nyní podporuje povrchové plochy typu OpenSubdiv z opensource knihoven Pixaru využívajících technologie od Microsoft Research. Ty využívají architekturu paralelních procesů v CPU a GPU, a výsledkem je zvýšený výkon zjemněných povrchových sítí v grafických výřezech aplikace. Navíc mají uživatelé k dispozici nové nástroje pro rychlejší tvorbu komplexní geometrie.Podpora Alembic
3ds Max nyní umí využít otevřený výměnný formát Alembic (Sony + Lucasfilm), tedy soubory s příponou .abc. Formát Alembic převádí komplexní animovaná data do neprocedurální, aplikačně nezávislé geometrické sady. Je navržen pro vysoce efektivní využití paměti a diskového prostoru, takže umožňuje pracovat s velmi rozsáhlými datovými sadami.Rozšířený ShaderFX
Shader-editor ShaderFX nabízí rozšířené možnosti stínování v reálném čase a lepší spolupráci mezi aplikacemi 3ds Max, Maya a Maya LT. Shadery lze nyní lépe definovat a sdílet.10. září 2014 pak bude uvolněna i Extension 1 pro Autodesk Maya 2015. Ta přinese do Mayi nový systém správy barev, nové volby barev pro drátové zobrazení, snazší opakování příkazů klávesovou zkratkou, přepínání viditelnosti objektů, zvýšení výkonu a podporu multi-UV tiling pro OpenSubdiv.
Více o Extension 1 viz www.cadstudio.cz/download
Žádné komentáře:
Okomentovat