pátek 8. prosince 2017

3ds Max 2018.4 - další vylepšení animační aplikace

Uživatelé animační aplikace Autodesk 3ds Max získávají v krátké době již čtvrtou aktualizaci od dubnového vydání verze 2018 - verzi 3ds Max 2018.4. Tento rychlý rytmus uvádění aktualizací umožňuje rychleji reagovat na zpětnou vazbu od uživatelů s cílem poskytnout nové možnosti, zlepšit pracovní postupy a kvalitu díky opravám chyb. Stejně jako v případě předchozích aktualizací je verze 2018.4 k dispozici na uživatelském účtu v Autodesk Accounts nebo v Desktop App.

Klíčové nové funkce verze 2018.4


Zvýšení použitelnosti Max Fluids

Funkce 3ds Max Fluids byla aktualizována o vylepšení založená na reakcích zákazníků. Přidává předvolby pro určité typy kapalin, což usnadňuje přidávání simulací tekutin do scén. Během simulace nyní Fluids zobrazuje číslo snímku namísto procenta dokončení a další informace o simulaci. Mezi další vylepšení patří možnost použití UV mapování na výstupní mesh síti, nastavení počátečního stavu simulace, nebo odstranění nežádoucího času ze simulace.




Předvolby kapalin

Modul Fluids v 3ds Max 2018.4 nyní obsahuje předvolby kapalin, které usnadňují přidávání simulací tekutin do scény. Zahrnuté předvolby berou v úvahu viskozitu ze široké škály běžných typů tekutin, od řídkých tekutin jako je voda, až po hustší tekutiny, jako je čokoládový sirup, med a kečup. Uživatelé mohou také vytvářet a ukládat vlastní nastavení jako předvolby, aby mohli rychleji použít požadované kapaliny opakovaně v jiných scénách.


Aktualizace VR-jádra 3ds Max Interactive

3ds Max 2018.4 přidává vylepšení systému 3ds Max Interactive, který byl uveden v aktualizaci 3ds Max 2018.1.
Nový 3ds Max Interactive 2.0 nyní nabízí fyzické osvětlení kompatibilní s IES a vylepšení úrovně synchronizace při použití 3ds Max s V-Ray od Chaos Group. Scény virtuální reality jsou tak zobrazeny ještě věrněji.
  • Nové Fyzické světlo, které zahrnuje podporu profilů IES.
  • Aktualizovaný Live Link zlepšuje interoperabilitu 3ds Max při používání V-Ray.
  • Nové vlastnosti prostředí, které umožňují vytvářet vlastní efekty pro mapování tónů.
  • Aktualizovaný Správce textur s vylepšeními použitelnosti, což usnadňuje řazení a nalezení textur v projektu.


Přepracovaná automatizace

Funkce 3ds Max Batch byla přepracována, aby umožnila jednodušší a efektivnější postupy. Nyní je skutečným nástrojem produktivity příkazového řádku, s protokolováním a hlášením chyb. Podporuje výstup zpráv definovaných uživatelem a umožňuje uživatelům vkládat do automatizačního procesu data z příkazového řádku.
Nástroj Scene Converter pro převod starších scén do aktuální verze softwaru má nové volby pro odstranění chybějících starších prvků. Závislosti na těchto prvcích jsou zobrazeny v tooltipech.


Kvalita - přes 100 oprav chyb

Jedním z cílů urychleného cyklu vydávání verzí 3ds Max je rychlejší reakce na zpětnou vazbu uživatelů, opravy chyb a problémů s použitelností. 3ds Max 2018.4 obsahuje více než 100 oprav a vylepšení, z nichž mnohé byly ohlášeny uživatelskou komunitou 3ds Max. Z těch nejzajímavějších:
  • Vylepšený výběr fyzických kamer ve výřezu.
  • Rychlejší doba načítání při otevírání odkazovaných souborů a umístění v síti.
  • Opravy pro 3ds Max Interactive - Asset Browser, Texture Manager (správce textur) a hlavní jádro.

Úplný přehled novinek najdete v Helpu.

Viz též 3ds Max

Žádné komentáře:

Okomentovat