středa 6. prosince 2017

Jak se rodí lidštější AVA


Již více než rok pomáhá s podporou zákazníků Autodesku virtuální agentka AVA (Autodesk Virtual Agent). S touto "elektronickou osobou" (resp. s umělou inteligencí IBM Watson na pozadí) můžete komunikovat na adrese rozhraní ava.autodesk.com, kde dnes již odpovídá na více než 35.000 dotazů měsíčně. Pomocí algoritmů zpracování přirozeného jazyka a strojového učení, zpracování znalostních databází a diskusních fór, umí rychle zodpovědět většinu obvyklých, anglicky kladených dotazů týkajících se licencování, instalací a aktivací licencí.

Autodesk nyní spolupracuje s firmou Soul Machines na nové, lidštější podobě AVY s přitažlivější tváří odrážející emoce. Vedle vzhledu se nová AVA bude projevovat i vlastní osobností. Využívá "virtuální nervový systém", patentovaný systém HCE (Human Computing Engine) společnosti Soul Machines, založený na biologií inspirovaných modelech lidského mozku. Tvář nově AVĚ propůjčila herečka Sushila Takao a Soul Machines nyní připravuje model AVY snímáním výrazů této novozélandské herečky. Nová AVA bude komunikovat nejen textově, ale i hlasem a videem, přičemž bude reagovat i na neverbální signály tazatele, zákazníka (emoční stav díky rozpoznání obličeje, tónu hlasu, apod.).

AVA dnes a zítra:


Jak se připravuje nová "vztahová" verze AVY:


POZNÁMKA: na supportu CAD Studia si s vámi zatím povídají docela živí lidé, takže pokud máte nějaký problém s produkty Autodesku, klidně se nám ozvěte na helpdesk.cadstudio.cz nebo na cadforum.cz či přes sociální sítě (ne, AVA nemá Facebook ani mobil)

(via InTheFold)

Žádné komentáře:

Okomentovat