Postavy vytváříte "křížením" z předdefinovaných typů postav, můžete kombinovat a měnit jejich tělesné proporce, účesy, barvu pleti a očí, oblečení a obutí, atd.
Po nastavení a doladění všech parametrů můžete výsledný model publikovat pod vámi zadaným jménem a včetně textur jej uložit v zadané přesnosti do souboru formátu .MB nebo .FBX. Modely obsahují i kostru a potřebné vazby pro inverzní kinematiku (IK), takže lze snadno animovat jejich realistické pohyby. Modely lze přímo načíst do programů Autodesk Maya, 3ds Max, Motionbuilder nebo do dalších 3D programů.
Použití vygenerované postavy v aplikaci Autodesk Maya:
Příklad 3D modelu načteného přes FBX do AutoCADu a uloženého do DWG - ZoeCS.dwg
Technology preview verze projektu Pinocchio expiruje 30. září 2013. Další informace najdete na stránce Autodesk Labs - Project Pinocchio.
Žádné komentáře:
Okomentovat