Správci nebo koordinátoři Autodesk Subscription mohou na adrese accounts.autodesk.com (resp. manage.autodesk.com/cep/) využít nové rozšířené a zjednodušené funkce pro moderní správu uživatelských účtů patřících pod subscription smlouvu (resp. smlouvy) dané firmy, a to včetně propojení s aktualizacemi (service packy) CAD produktů spravovaných na desktop počítačích aplikací Application Manager (instalovaná od verzí 2015). Správci subscription tak mají úplný přehled o možnostech, uživatelích, stanicích, aktuálním čerpání a aktualizacích jimi licencovaných Autodesk produktů.
Jednotlivým uživatelům lze přiřazovat práva pro různé aplikace, rozšíření a aktualizace, je možné sledovat čerpání kreditů, určovat způsob stahování, distribuce a instalace aktualizací (service packů) aplikovaných na jednotlivých zařízeních ve vaší firmě. Pod kontrolou zde máte i obsah a termíny jednotlivých subscription smluv. Web rozhraní tam může sloužit jako SAM nástroj spravující CAD licence používané ve vaší firmě.
Na web portálu vidíte mj. podobné informace o dostupných aktualizacích a doplňcích vašich Autodesk produktů jako v desktop utilitě Application Manager:
Autodesk plánuje, že desktop aplikace Application Manager začne postupně kromě instalace aktualizací a oprav nabízet i nově dostupné moduly aplikací, bude vědět o vzájemných závislostech mezi aplikacemi, upozorňovat na důležité informace a časem bude nabízet i instalace a síťová rozmístění plných produktů.
Mimochodem, jako backoffice řešení pro správu tohoto kombinovaného systému propojujícího subscription smlouvy, produktový vývoj, uživatelské účty a lokální stanice používá Autodesk interně svou vlastní aplikaci PLM 360.
Správa uživatelů:
Správa zařízení (po odsouhlasení přístupu):
Vyzkoušejte si sami tento nový a postupně doplňovaný systém správy pod vaším subscription účtem na web adrese:
https://manage.autodesk.com/cep/
Aktualizované informace viz Autodesk Account
Žádné komentáře:
Okomentovat