V připojeném obrázku je možno vidět „workflow“ takovéhoto CER, tedy to, co se dále s chybovým hlášením děje.
Hlášení odchází na vývojové oddělení Autodesku, kde se dále automatizovaně zpracovává. Pokud v této chvíli řešení již existuje (např. ve formě Service Packu či hotfixu), je zákazník o tomto ihned informován. Pokud řešení dostupné není, je tato chyba nejprve analyzována, zatříděna dle závažnosti a množství výskytů, pak zařazena s příslušnou prioritou do seznamu chybových chování a dále je rozhodnuto, zda bude řešení řešeno Hotfixem, Sevice Packem či zahrnuta do další verze software.
Pokud tedy report o chybě odešlete, minimálně tím dáte Autodesku vědět, kde se software nechová korektně. Pokud navíc do hlášení přidáte i svůj e-mail, bude Vás Autodesk informovat o případném řešení. Volitelně rovněž do reportu můžete napsat postup, který k navození nekorektního chování vedl.
Co všechno s hlášením o chybě odchází z Vašeho počítače?
- Operační systém a jeho verze
- Název produktu Autodesku, jeho verze a sériové číslo
- Konfigurace grafického subsystému včetně verze ovladače a typu gr. Karty
- Seznam spuštěných aplikací spuštěných v okamžiku chyby
- Seznam posledních použitých příkazů
- Obsazení paměti Autodeskovými produkty v okamžiku chyby
Volitelně navíc můžete odeslat:
- E-mailovou adresu
- Krok za krokem vedoucí ke navození chyby
- Jméno počítače (pokud je povoleno v Průvodci rozmístěním nebo CAD Manager utilitou)
Data jsou pak shromážděna a odeslána zašifrovaným způsobem prostřednictvím internetu. V Autodesku jsou pak data zabezpečeně uložena a chráněna proti neoprávněnému použití.
Pokud tedy report o chybě odešlete, minimálně tím dáte Autodesku vědět, kde se software nechová korektně. Pokud navíc do hlášení přidáte i svůj e-mail, bude Vás Autodesk informovat o případném řešení. Volitelně rovněž do reportu můžete napsat postup, který k navození nekorektního chování vedl.
Co všechno s hlášením o chybě odchází z Vašeho počítače?
- Operační systém a jeho verze
- Název produktu Autodesku, jeho verze a sériové číslo
- Konfigurace grafického subsystému včetně verze ovladače a typu gr. Karty
- Seznam spuštěných aplikací spuštěných v okamžiku chyby
- Seznam posledních použitých příkazů
- Obsazení paměti Autodeskovými produkty v okamžiku chyby
Volitelně navíc můžete odeslat:
- E-mailovou adresu
- Krok za krokem vedoucí ke navození chyby
- Jméno počítače (pokud je povoleno v Průvodci rozmístěním nebo CAD Manager utilitou)
Data jsou pak shromážděna a odeslána zašifrovaným způsobem prostřednictvím internetu. V Autodesku jsou pak data zabezpečeně uložena a chráněna proti neoprávněnému použití.
Žádné komentáře:
Okomentovat