Mezi jednu z novinek Inventoru 2010 patří nová technologie vícekusých těles (multibody). Tato technologie umožňuje v rámci modelování tělesa toto buď rozdělit na vícero samostatných těl (typicky při tvorbě plastových dílů – navržený vnější tvar potřebuju rozsekat na jednotlivé plastové výlisky, a ty pak samostatně dokončit), nebo přímo z jakékoliv modelovací funkce vytvořit výstup do jednotlivých těl.Těla mohou být jak plošná tak objemová, je možné s nimi v rámci dílu manipulovat z hlediska jejich polohy. Ve finále pak je možné z takového dílu nechat vygenerovat sestavu, která si může ponechat link na původní zdrojový díl.
V historii dílu to pak vypadá takto:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEieJX5t8oru9XbRUQAC2BWhsR27dHoVa3UH8TYVsr2Bj7MyKV6CyyC4uOM8P4NAKo6XRLogB9DHKQELd1OPd6iidtMrhJJ8u2ObGBKVzB2-lBcp0vAVo0ClXZiz2KJZDmkGyXB-0L_5fp4/s400/Multibody.jpg)
Po exportu do sestavy pak takto:
Žádné komentáře:
Okomentovat